Rezerwacja
POSTANOWIENIA OGÓLNE
W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem, który jest integralną częścią umowy wynajmu, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłaty całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Usługodawcą w zakresie wynajmu apartamentów obiektu Apartamenty Szyndzielnia jest firma BB Invest Urszula Socha, działająca pod adresem ul. Bliska 33/12, 43-316 Bielsko-Biała (NIP PL9691106489, REGON 241353341)
REZERWACJA, UMOWA WYNAJMU I FORMY PŁATNOŚCI
1. Rezerwację można dokonać bezpłatnie za pośrednictwem przeglądarki internetowej na strony internetowej https://apartamentszyndzielnia.pl za pomocą formularza rezerwacyjnego, telefonicznie pod numerem (+48) 690 335 335 lub drogą mailową recepcja@apartamentyszyndzielnia.pl, w których należy podać wszystkie wymagane dane takie jak: Dane osobowe, dane adresowe, numer kontaktowy i adres e-mail.
2. Po dokonaniu rezerwacji wybranym sposobem, Gość otrzymuje szczegółowe informacje odnośnie rezerwacji wysłane pocztą elektroniczną na wskazany przez Gościa adres e-mail.
3. Dokonanie rezerwacji drogą elektroniczną oraz pełna opłata za rezerwację są jednoznaczne z akceptacją przez Klienta niniejszego Regulaminu w całości. Regulamin jest ogólnodostępny na stronie internetowej https://apartamentszyndzielnia.pl/regulamin.
4. Rezerwacja zostanie potwierdzona dopiero po zaksięgowaniu wpłaty określonej w rezerwacji, zgodnie z terminem określonym po dokonaniu rezerwacji oraz w wiadomości e-mail na adres wskazany przez Gościa w formularzu rezerwacyjnym.
5. Uregulowanie płatności może odbyć się przy pomocy płatności online poprzez serwis obsługujące płatności internetowe: TPay (regulamin usługodawcy płatności TPay pod adresem internetowym: https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf) oraz Przelewy24 (regulamin usługodawcy płatności Przelewy24 pod adresem internetowym https://www.przelewy24.pl/regulamin) lub poprzez pozostawienia danych karty płatniczej w formularzu rezerwacyjnym lub tradycyjnym przelewem bankowym. Szczegółowe informacje o płatnościach Gość otrzymuje drogą mailową na wskazany przez Gościa adres e-mail w formularzu rezerwacyjnym.
6. Usługodawca Apartamenty Szyndzielnia ma prawo do dokonania preautoryzacji karty płatniczej Gościa oraz dopełnienia preautoryzacji w przypadku wyboru płatności za pomocą karty płatniczej w formularzu rezerwacyjnym nie wcześniej niż dzień przed dniem automatycznej anulacji określonej w rezerwacji Gościa.
7. Brak uregulowania płatności w terminie ujętym przy składaniu rezerwacji zachowując bezpłatne anulowanie rezerwacji, przed rozpoczęciem pobytu, oznacza rezygnację Gościa z umowy wynajmu apartamentu i skutkuje anulowaniem rezerwacji. Gość jest informowany o tym fakcie w wiadomości elektronicznej na adres e-mail oraz w wiadomości SMS na adres e-mail i numer kontaktowy wskazane przez Gościa w formularzu rezerwacyjnym.
ZAMELDOWANIE, POBYT I WYMELDOWANIE
8. Zameldowanie i dostęp do apartamentu odbywa się bezobsługowo za pomocą otrzymanego indywidualnego kodu dostępu, który jest wysyłany do Gościa drogą e-mail oraz w wiadomości SMS po potwierdzeniu rezerwacji i uregulowania płatności na wskazany przez Gościa adres e-mail i numer kontaktowy w formularzu rezerwacyjnym, przed rozpoczęciem pobytu.
9. Apartament wynajmowany jest na krótki termin. Doba pobytu rozpoczyna się od godziny 14:00 i trwa do godziny 11:00 dnia następnego. Gość nie może przekazywać i udostępniać apartamentów innym osobom, w trakcie wynajmu, nawet jeśli nie upłynął termin najmu pokoju.
10. W dniu wykwaterowania należy opuścić apartament zgodnie z dobą pobytu i zamknąć drzwi wejściowe apartamentu po jego opuszczeniu.
11. Apartamenty Szyndzielnia oferują płatną usługę późniejszego wymeldowania, dostępną w zależności od obłożenia. Usługa wymaga akceptacji ze strony recepcji. Opłata za usługę nie jest wliczona w cenę pobytu i musi zostać uiszczona przed przyjazdem. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania usługi, jeśli nie zostanie potwierdzona i opłacona.
12. Wniosek o przedłużenie pobytu poza okres obejmujący wcześniejszą rezerwację Gość powinien zgłosić obsłudze recepcji co najmniej dobę przed datą zakończenia pobytu. Recepcja rozpatrzy wniosek o przedłużenie pobytu w miarę posiadanych możliwości i dostępności.
13. W przypadku wyjazdu przed planowanym terminem zakończenia pobytu, nie przysługuje zwrot pieniędzy za niewykorzystane a opłacone dni.
14. Recepcja jest dostępna w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 15:30, znajdująca się na parterze budynku (klatka A) w bezpośredniej lokalizacji wynajmowanego apartamentu. W celu dodatkowych pytań oraz w przypadku awarii dostępny jest całodobowy kontakt dla Gości pod numerem: (+48) 690 335 335 lub kontakt e-mail: recepcja@apartamentyszyndzielnia.pl
ODPOWIEDZIALNOŚĆ I UDOGODNIENIA
15. Gość zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej od godziny 22.00 do 6.00.
16. Obiekt Apartamenty Szyndzielnia nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenia rzeczy materialnych wniesionych przez Gościa do apartamentu, za przechowywane pieniądze, papiery wartościowe oraz cenne przedmioty będące własnością Gości, w tym kosztowności i przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną, jeśli szkoda wynikła z właściwości rzeczy wniesionej lub wskutek siły wyższej albo powstała wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby, która mu towarzyszyła.
17. Obiekt Apartamenty Szyndzielnia nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie prądu, wody lub ogrzewania wynikające z awarii sieci, siły wyższej lub innych czynników niezależnych od obiektu. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, hotel dołoży wszelkich starań, aby zminimalizować jej skutki.
18. O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie, w czasie pobytu Gość powinien niezwłocznie poinformować obsługę obiektu Apartamenty Szyndzielnia w recepcji.
19. Na terenie całego wynajmowanego apartamentu i obiektu Apartamenty Szyndzielnia tj. kuchnia, łazienka, przedpokój, salon, sypialnia, balkon, klatka schodowa obowiązuje całkowity zakaz palenia. Naruszenie zakazu palenia w miejscach w których obowiązuje skutkuje nałożeniem kary finansowej w wysokości 1000 zł, która obejmuje koszty usuwania nieprzyjemnych zapachów.
20. Gość zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających lub nocujących z nim w apartamencie ponad tę, która została określona w formularzu rezerwacyjnym. W przeciwnym wypadku Gość zostanie zobowiązany do uiszczenia dodatkowej opłaty za osoby, które z nim przebywały.
21. Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione we wszelkich urządzeniach i przedmiotach znajdujących się w apartamencie.
22. Gość zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o szkodach wyrządzonych przez niego podczas pobytu i ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w apartamencie oraz w budynku, w którym znajduje się lokal.
23. Wszystkie usterki zgłoszone później niż w pierwszej dobie pobytu będą egzekwowane od Gości aktualnie przebywających.
24. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia jakichkolwiek elementów wchodzących w skład wyposażenia Apartamentu (w tym ręczniki), które są własnością Apartament Szyndzielnia. Kradzież będzie zgłaszana odpowiednim służbom oraz karana finansowo.
25. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować, obiekt Apartamenty Szyndzielnia zobowiązuje się do udostępnienia apartamentu zastępczego, podobnego do apartamentu pierwotnie zarezerwowanego, o ile będzie takim dysponowała.
26. Za dzieci przebywające na terenie obiektu odpowiadają rodzice lub opiekunowie. Obiekt nie posiada zabezpieczeń chroniących małe dzieci.
27. Obiekt Apartamenty Szyndzielnia nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie i w sąsiedztwie obiektu, w którym usytuowany jest apartament oraz przerwami w dostawie mediów.
28. Każdorazowo opuszczając apartament w czasie pobytu, Gość jest zobowiązany do jego zabezpieczenia poprzez zamknięcie drzwi wejściowych oraz okien, wyłączenia klimatyzacji a także poprzez wyłączenie płyty grzewczej i innych pracujących urządzeń elektrycznych.
29. Apartamenty Szyndzielnia udostępnia Gościom bezpłatne miejsce parkingowe na terenie nieruchomości. Parking wyposażony w monitoring i zabezpieczony szlabanem. Obiekt nie bierze odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia pojazdów lub utratę mienia pozostawionego na parkingu.
30. Cena za wynajem apartamentu obejmuje usługę sprzątania po upływie terminu rezerwacji. i wliczona jest w cenę wynajmu. Dodatkowa usługa sprzątania w trakcie pobytu wymiana pościeli lub ręczników dokonywana jest na życzenie Klienta za dodatkową opłatą.
31. Obowiązuje zakaz przechowywania rowerów i innych sprzętów sportowych w apartamentach. Do dyspozycji Gości jest pomieszczenie na przechowanie sprzętu zwaną Rowerownią. Rowerownia jest wyposażona w wieszaki które pozwolą zabezpieczyć sprzęt, jest ogólnodostępna dla najemców obiektu oraz zamykana na klucz. Na terenie nieruchomości obowiązuje zakaz przewożenia rowerów windą osobową.
32. Ze względu na komfort i bezpieczeństwo wszystkich Gości, a także w celu zapobiegania potencjalnym alergiom, uszkodzeniom mienia oraz innym utrudnieniom obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do apartamentów obiektu Apartamenty Szyndzielnia.
33. Gość zobowiązuje się do nieprzekazywania, niepublikowania i nieudostępniania żadnych treści, które są lub mogą być uznane za bezprawne, naruszające prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie, prawa osobiste, dobra osobiste lub inne prawa chronione przez prawo, a także treści obraźliwych, wulgarnych, groźnych, dyskryminujących, propagujących przemoc, nienawiść lub jakiekolwiek inne działania niezgodne z prawem lub dobrymi obyczajami.
ANULOWANIE REZERWACJI I REKLAMACJE
34. Niedostosowanie się do w/w zasad może skutkować natychmiastowym wypowiedzeniem usługi najmu bez prawa zachowania zwrotu pieniędzy za pobyt.
35. Anulowanie rezerwacji poza okresem bezpłatnego odwołania, po uiszczeniu przedpłaty, a przed rozpoczęciem pobytu wiąże się z koniecznością pokrycia przez Gościa opłaty w kwocie 20% wartości rezerwacji. Kwota ta stanowi rekompensatę za utracone przez obiekt korzyści oraz poniesione koszty związane z przygotowaniem apartamentu na pobyt Gościa.
36. Wynajmujący zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia i anulowania rezerwacji Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu lub spowodował uszkodzenie mienia obiektu lub innych Gości, albo wyrządził krzywdę fizyczną osobom przebywającym na terenie obiektu, lub w inny sposób zakłócił spokojny pobyt innych Gości.
37. Reklamacje związane z realizacją umowy wynajmu sprzedaży usług najmu krótkoterminowego Gość może składać w formie pisemnej podając opis zaistniałego problemu. Treść reklamacji może być wysłane w formie elektronicznej na adres e-mail: recepcja@apartamentyszyndzielnia.pl lub też pisemnie na adres siedziby firmy BB Invest Urszula Socha 43-316 Bielsko-Biała, ul. Bliska 33/12. Usługodawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisma ustosunkuje się do złożonej reklamacji, odpowiadając na wskazany przez Gościa adres.
STANDARDY OCHRONY DZIECI
Informujemy, że od 15 lutego 2024 roku obowiązują nowe przepisy, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa dzieci. Obiekty noclegowe muszą teraz potwierdzać, czy osoby dorosłe przebywające w obiekcie wraz z dziećmi są ich rodzicami lub opiekunami.
Mając na uwadze treść wytycznych Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie biznesu i praw człowieka, uznając istotną rolę biznesu w zapewnieniu poszanowania praw dzieci, w szczególności prawa do ochrony ich godności i wolności od wszelkich form krzywdzenia. Obiekt Apartamenty Szyndzielnia jest firma BB Invest Urszula Socha, działająca pod adresem ul. Bliska 33/12, 43-316 Bielsko-Biała przyjmuje odpowiednie zasady i procedury w przypadku podejrzenia, że dziecku, które przebywa obiekcie, dzieje się krzywda oraz zapobiegania takim zagrożeniom.
Apartamenty Szyndzielnia w Bielsku-Białej bardzo poważnie traktują bezpieczeństwo dzieci. Zgodnie z międzynarodowymi standardami, zobowiązujemy się do ochrony najmłodszych gości przed wszelkimi formami krzywdzenia. W przypadku podejrzenia, że dziecku dzieje się krzywda, natychmiast zgłosimy to odpowiednim służbom.
Standardy Ochrony Dzieci w Apartamenty Szyndzielnia są realizowane w oparciu o niżej wymienione zasady:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I ICH PRZETWARZANIE
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego jest BB Invest Urszula Socha z siedzibą w Bielsku-Białej 43-316 przy ul. Bliskej 33/12 NIP PL9691106489 zarządzający Apartamentami Szyndzielnia w Bielsku-Białej.
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji hotelarskiej Hotres, który należy do firmy HOTRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem: ul. w Jeleniej Górze 58-500 ul. Osiedle Robtotnicze 10/4, NIP 6112816201
Dane osobowe
Cele i zasady przetwarzania danych osobowych
Zobowiązania Administratora
Zobowiązania Hotres
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
Bardzo cenimy Gości, którzy cenią sobie najlepszą lokalizację, widok, ciszę, spokój oraz nowe i nowoczesne wnętrza, nasze zaangażowanie i wkład pracy … bardzo zależy nam na utrzymaniu czystości i porządku, aby każdy mógł cieszyć się komfortem i przyjemnością korzystania z naszych przestrzeni w każdym sezonie … Dbajmy o siebie wzajemnie. Usługi najmu świadczymy dokładając należytej staranności. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych usług, prosimy o niezwłoczne zgłaszanie ich, celem podnoszenia jakości usług.